2012. december 31., hétfő

4. nap: A legjobb dolog, ami a héten történt veled

Nos, azzal kezdeném, hogy a múlt héten karácsony volt. Ez önmagában már lehetne a legjobb dolog, ami velem történt. De én nem is ezt akarom kiemelni, mert a karácsony az szerintem magában foglalja azt, hogy "valami jó". Hétfő van, december 31.-e, szilveszter. Vagyis én a "hét" alatt az elmúlt egy hetet értem. A karácsonyról pedig szót sem ejtettem a blogomban. Ez öreg hiba, pedig ez a karácsony teljesen más volt, mint az eddigiek. S hogy miért? Mert idén először ünnepeltünk két részletben, és idén először ünnepeltem valakivel közösen. S a héten a legjobb dolog kétségtelenül ez volt: Luissal együtt ünnepelni. A szilvesztert is együtt töltjük, hát kell ennél több?
Azt hiszem, a hagyományos évértékelést meghagyom holnapra, ma este még elég sok mindennel kell foglalkoznom.
Mindenek előtt azonban nagyon boldog új évet kívánok minden elvetemültnek, aki ezt a pár sort olvassa. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Pötyögj valamit körültekintően. :)