2012. december 30., vasárnap

3. nap: Egy dal, ami valakire emlékeztet

Ajj, azt hittem, a Facebook-kal már kivégeztem ezt a hülyeséget... Annyi dal van, ami valakire emlékeztet... Családtagra, osztálytársra, barátra, szomszédra, jóakaróra és ellenségre, kellemes és kellemetlen emlékekkel... Most mi alapján döntsem el, hogy kire emlékeztető nótát válasszak?
Azt hiszem, beteszek ide egy olyan zenét, ami olyan emberre emlékeztet, akivel nem vagyok már napi kapcsolatban, és sosem neveztem barátomnak, egyszerűen csak ha meghallom ezt a dalt, óhatatlanul ő jut eszembe. Az emlék pedig semleges.
Illenék ide valami történetet is biggyeszteni, hogy miért pont ő, és miért pont ez a dal, igaz?
Nos, valahol 2005-ben járunk, pár hete kezdtem csak a főiskolát, és egy 24 órás sportrendezvényen vettem részt, ami alatt folyamatosan ment a zene. Egy röpke fél órára beszabadultunk a keverőpulthoz (értsd: egy számítógép vagy 1000 különböző zenei fájllal, rákötve a hangosítókra) ezzel a lánnyal, aki akkor volt végzős, és random válogattuk be a számunkra kedves zenéket. Abban a fél órában több dicséretet kaptunk, hogy milyen jó a hangulat, mint előtte s utána az egész idő alatt azok, akik eredetileg a zenéért felelősek lettek volna. No, ez a dal is abban a fél órában hangzott el, és mindenki dicsérte. Szóval Gesztenye: ezt csak itt, csak most, csak neked küldöm az éterbe:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Pötyögj valamit körültekintően. :)