2013. május 3., péntek

Utóhang

Elhatároztam, hogy legközelebb ha összefutok Darth Vaderrel a lépcsőházban (ahol nem ciki megismernie és köszönnie), megkérdezem, milyen bulikra szokott eljárni, és hogy esetleg a Cure-t szereti-e. A válaszától függően majd eldöntöm a továbbiakat... 30.-án ugyanis sok érdekes külsejű és szokásrenddel bíró egyedet láttunk a Cure Tribute-zenekar koncertjén, mialatt ültünk és vártunk a kezdésre Luis és én. A legkülönfélébb figurák, amik mellett az én szomszédom külseje és jelleme egészen eltörpül... Nem tudom, ő milyen helyekre járhat, de lehet, hogy sokkal kifinomultabbakra, mint amiket mi ismerünk... Elég gyakran szoktam látni, biztos nem telik el túl sok idő az elgondolás és a megvalósítás között... Kicsit valahol már várom is, kíváncsi vagyok, lesz-e elég merszem hozzá, hogy megszólítsam. Minden az aktuális lelkiállapotomtól függ. Na meg az övétől. Van, amikor köszönni sem hajlandó, máskor meg széles mosollyal az arcán üdvözöl, mint valami régi jó barátot. Jön a nyár, jönnek a fesztiválok, meg egyéb szabadtéri programok, megugrik a lehetőségek száma, hogy valahol a városban véletlenszerűen is összefussak vele. Bár, nyílt terepen nem szokott "felismerni".
A többiről majd később nyilatkozom. 
Egyébként üdvözlégy május!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Pötyögj valamit körültekintően. :)