2015. március 21., szombat

"Ki takarít itt és ki takarít ott?"

Én igazán mindent megpróbáltam, tényleg, minden követ megmozgattam, az összes elérhető barátomat és barátnőmet megkérdeztem, de úgy látszik, most az Égiek is azt akarták, hogy egyedül maradjak, senki ne érjen rá, és muszáj legyen nonstop önmagammal töltenem a hétvégét, mert még a szüleim is távol vannak, bátyám is dolgozik, így csak magamra számíthattam. Ez pedig elég volt arra, hogy megunjam a körülményeket és változtassak rajta...
Oké, először csak a ruháimat akartam rendbe rakni. Aztán kicserélni a téli kollekciót a nyárira (merthogy szekrényem méretéből adódóan nem tudom egyszerre minden ruhámat tárolni, így a nem szezonális ruhákat egy régi bőröndbe rendezem, és a szekrény tetejére "dobom"), de végül annyira megjött az energia és nem múlt el a kedv, hogy fogtam egy portörlő rongyot, és szépen egyesével letöröltem a több hónapos port minden polcról. Utána kidobáltam a sok ezeréves kacatot, amiket őrizgettem a fiókom mélyén, és megszabadultam a gyerekkoromból megmaradt üres és félig kiürült, büdös és már használhatatlan parfümöktől, üvegektől. Meg régi újságoktól. Helyet találtam a könyveknek, füzeteknek, kialakítottam egy piperés polcot, szortíroztam a papírok között, létrehoztam egy írószeres "fiókot", rendszereztem a jótállási jegyeket és egyéb fontos iratokat, egyszóval minden látható és nem annyira látható zugot lomtalanítottam. Aztán portalanítottam. Egy teljes napom ráment, már csak a porszívózás van hátra, de azt meghagyom holnapra, hadd örüljenek a szomszédok neki holnap délután. :)
Szó ami szó: tökéletes rend és tisztaság van a szobámban. Már csak 2 szekrény tartalmát kell szelektálnom és rendszereznem. De ez egy másik egyedül töltött hétvége vidám programja lesz. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Pötyögj valamit körültekintően. :)