2013. november 14., csütörtök

Bőségesen zavar.

Annyira bírom, hogy bármikor ha beszabadulok egy boltba vagy akármilyen vásártérre, mindig szemben találom magamat a "bőség zavara" problémájával. Nekem 2 dolog közül is nehezemre esik választani, nem hogy 222 dolog közül. Főleg, ha mindegyik ugyanolyan árban van, és még a leírás is ugyanazokból a szavakból áll... Tegnap például bementem a drogériába, ahol elég széles választék van, hogy szerezzek végre egy hajlakkot, mivel az új hajam karbantartásához elengedhetetlen szükségletnek látszik... Mindegyik hajlakk (azonos márka, azonos leírás, csak a flakon színe más) 750 magyar petákba került, mondom, nem akarok olyat, ami egy atomreaktor erejével hat a burámra, vegyünk egy közepeset, ez éppen jó lesz... Este itthon - mikor már az sem gáz, ha elrontom - kipróbáltam, meg tudom-e vele csinálni úgy, ahogy a fodrász csinálta, és mikor kész lettem a művelettel, pár perc elteltével valami furcsát kezdtem érezni. Valami olcsó férfi-illat csapta meg az orrom, és akárhogyan figyeltem, nem jöttem rá, honnan jön. Mígnem hosszas szaglászás után kitaláltam, hogy a hajlakkom árasztja magából. Pontosabban a hajam. Hát nem sikerült (szerintem az egyetlen) férfidezodor-szagút kiválasztanom?! Úgyhogy azt a méregdrága eszközt többé már a fejem közelébe sem engedem, vagy megbújik a fiókom mélyén, hátha egyszer szert teszek egy jó kis pasztellkréta készletre és arra elhasználhatom, vagy talán lesz egy olyan Elvis-imitátor ismerősöm, aki nagy hasznát veszi a dezodorszagú hajlakkomnak is... Legközelebb meg ha arra járok, vehetek egy másik hasonló kinézetű ámde jobb illatú szert... Már ha fog sikerülni választanom. Mert mint mondom, két azonos típusú táblás csokoládéból sem tudok dönteni... Így a vásárlásaimnak kétféle végkimenetele lehet. Az egyikféle az, ha a döntésképtelenségem miatt megveszem mind a kettő (vagy három vagy négy...) esélyest, a másik pedig az, ha nem veszek egyet sem. Illetve ha mégis sikerül egyik mellett döntenem, hetekig/hónapokig kísért a gondolat, hogy talán mégis a másikat kellett volna megvennem. És ha netalán mégis sikerül nyugodt szívvel egy valamit megszereznem, akkor amiatt átkozom magam, hogy miért nem vettem belőle egyből kettőt... De a legrosszabb mégiscsak az, ha egy konkrét céllal megyek be egy üzletbe, és pont azt (vagy olyat) nem találok, amit keresek... Például egy ruha, egy eszköz, egy kiegészítő, vagy egy ajándék... Ebből csak azt akarom kihozni, hogy gyűlölök vásárolni, és megalapozott okom is van rá. Milyen jó, hogy a macskámat például nem több tucat közül kellett kiválasztanom annak idején, hanem jött magától, hogy Galád jön és kész. Ó, bele sem merek gondolni, mi lesz, ha végre eljutok addig, hogy Manci helyett szerezzek egy Teodort....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Pötyögj valamit körültekintően. :)