2013. november 27., szerda

Ez egy amolyan "szeret" lista

Szeretem hallani, mikor a macskám sóhajt egyet az elalvása előtti pillanatban.
Szeretem hallgatni, ahogy csámcsog.
Szeretem belefúrni az ujjaimat a puha szőrébe.
Szeretem tudni, hogy benn alszik velem a szobában.
Szeretem neki első szóra (első nyi-nyi-re) kinyitni az ajtót.
Szeretem eldobni neki azt a kis alufólia golyót. 
Szóval úgy összességében szeretem a macskámat.

Szeretek kinézni a szobám ablakán.
Szeretek belefeküdni a frissen megágyazott ágyamba.
Szeretem egy mozdulattal elhallgattatni a tévémet.
Szeretem félig fölengedni a rolettát.
Szeretem rögtön tudni, melyik fiókot kell kinyitnom ahhoz a dologhoz, amit keresek.
Szeretem az ágyamból, a párnára dőlve nézni a filmet a laptopon.
Szeretem hangosan bömböltetni a zenét takarítás közben.
Szóval úgy összességében szeretem a szobámat.

Szeretem egy taktusból fölismerni az adott zenét.
Szeretek az első sorokban tombolni egy koncerten.
Szeretek semmi másra hallgatva zenét hallgatni.
Szeretem tudni, hogy a lejátszómon melyik dal után melyik következik.
Szeretek megismerni új énekeseket és új zenei irányzatokat.
Szeretem az elsők között megtudni, ha a közelben koncertezik egyik kedvenc együttesem.
Szóval úgy összességében szeretem a zenét.

Szeretem hallani a szél zúgását.
Szeretem nézni az ablaküvegen lefolydogáló esőcseppeket.
Szeretem figyelni a repülő madarakat.
Szeretem gyűjteni az őszi faleveleket és a fenyőtobozokat és a makkokat.
Szeretem a friss hó roppanását hallani a talpam alatt.
Szeretem a szivárvány végeit megkeresni.
Szeretem nyáron a hasamat süttetni.
Szóval úgy összességében szeretem a természetet.

Szeretek a hátamon lubickolni az éppen elég meleg vízben.
Szeretek versenyt úszni a kisgyerekekkel.
Szeretem a balatoni látképet.
Szeretem a labdát úgy odadobni a másiknak, hogy a víz jól ráfröccsenjen.
Szeretem a vízipisztolyt teletölteni, hogy utána lövöldözhessek kedvemre.
Szeretem nézni a habos hullámokat vihar idején.
Szóval úgy összességében szeretem a vizet.

Szeretek reggelente arra ébredni, hogy egy új kihívás vár.
Szeretek új ötleteken gondolkodni és keresgélni a megoldásokat.
Szeretem itthon kipróbálni azt, amit a gyerekeknek is beviszek megmutatni.
Szeretem hallani a csivitelésüket az udvaron és hallani a csendjüket leckeírás alatt.
Szeretek válaszolni a kérdéseikre, és új kérdéseket feltenni nekik.
Szeretem előre eltervezni, hogy hogyan fogom végigvinni az egész hetet.
Szóval úgy összességében szeretem a munkámat.

Szeretem elsőre kiolvasni a leírt szövegeket.
Szeretem kipróbálni a tollakat ceruzákat, többféle betűtípussal.
Szeretem beszínezni a betűk közötti lyukakat.
Szeretem kisimítani a Ferero Rocher aranypapírját.
Szeretem látni, hogy új bejegyzés született az általam látogatott blogban.
Szeretem összehasonlítani a régi írásomat a mostanival.
Szeretek verset írni.
Szóval úgy összességében szeretem a papír-írószert és az irodalmat.

Szeretek a boltokban mindent megfogdosni, még ha nem is veszem meg őket.
Szeretem a plüssállatokat szorongatni.
Szeretem a játékok leírását és szabályzatát elolvasni.
Szeretek rácsodálkozni a polcok rendezettségére.
Szeretek kirakatokat nézegetni, és ábrándozni az ott látottakról.
Szeretek minden könyvbe beleszagolni.
Szóval úgy összességében szeretek üzletekben járni, vásárlás nélkül is.

Szeretek illatosított gyertyákat és mécseseket szagolgatni.
Szeretem gyűjteni a füstölőket, és meggyújtani őket.
Szeretem az illóolajokat, és a tipikus ünnepi illatokat.
Szeretem a frissen mosott ruha illatát.
Szeretek virágot kapni.
Szeretek  végigszaglászni mindenféle parfümöt és tusfürdőt a drogériában.
Szóval úgy összességében szeretem az illatokat.

Szeretek ajándékokat venni..
Szeretem várni az ajándékozást.
Szeretem gyűjteni a karácsonyi csomagolópapírokat.
Szeretem a fenyőfa illatát.
Szeretem az ünnepi készülődést.
Szeretem izgatottan kibontani az ajándékomat.
Szóval úgy összességében szeretem a meglepetéseket.

Szeretem énekelni a dalokat, még akkor is, ha belebukok néha a szövegbe.
Szeretek úgy csinálni, mint ha tudnék dobolni, pedig nem is.
Szeretem a narrátorral együtt mondani a szöveget egy-egy sorozatban.
Szeretem megelőzni a szövegmondót, ha ismert szöveget mond.
Szeretem a kedvenc dalaim refrénjeit dúdolgatni.
Szóval úgy összességében szeretem "fitogtatni tudásomat".

Szeretek sokáig feküdni az ágyban még azután is, hogy fölébredtem.
Szeretek zenére elaludni.
Szeretek még alvás előtt olvasni vagy rejtvényt fejteni egy kicsit.
Szeretem az éjjeli lámpát és a megbízható zseblámpát a párnám mellett.
Szeretek a hátamon feküdni és nézni a plafont.
Szóval úgy általánosságban szeretek fetrengeni és aludni.

Szeretem felvenni a kapcsolatot régi ismerősökkel, akár hónapok után is.
Szeretem meghallgatni az emberek panaszait, még ha segíteni nem is tudok rajtuk.
Szeretek megoldást keresni és segítséget nyújtani a rászorulóknak.
Szeretem hangjukról felismerni az ismerőseimet.
Szeretem az illatokat, színeket, formákat emberekhez kötni.
Szóval úgy összességében szeretem az embereket.

De mindenek előtt és mindennél jobban...
...szeretem...
Őt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Pötyögj valamit körültekintően. :)