2014. január 1., szerda

Előszó

Kicsit meg vagyok csúszva, vagyis késésben vagyok a blogomat illetően, mert se az adventről, se a karácsonyról, se a szünetről, se a szilveszterről nem írtam egy mukkot se. De a leginkább az aggaszt, hogy már január 1-je van, és még nem összegeztem a tavalyi évemet, amit minden eddigi évben pedig ekkorra már rég megtettem... Úgy látszik, várni kell most egy kicsit ezekre a posztokra... Jelenleg elég nagy a punnyadás itt, én meg kellemetlenül érzem magam, hogy a többiek kinn tévéznek a nappaliban, én meg a konyhában ülök a nagyon lassú internetkapcsolattal rendelkező köhögős laptop előtt...
Szentbékkállán vagyunk,  egy családi ház felső szintjén, melyet apartmanként hirdettek és úgy vettük ki 2 éjszakára... Itt ért bennünket az újév, és ráérünk csak holnap hazamenni... Visszatekintés indul...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Pötyögj valamit körültekintően. :)