2012. május 22., kedd

Blog-dolgok

Nos, a blogírás művészetéhez a kommentálás lehetősége is szorosan kapcsolódik. Így szeretnék bátorítani tehát mindenkit, aki erre jár, hogy hagyjon nyugodtan nyomot maga után!
Ma fedeztem fel ugyanis, hogy van egy új feliratkozott olvasóm, s nem tudom, hogyan s miként jutott el a blogomig, azt sem tudom, hogyan tudott feliratkozni. De a statisztikák szerint mint ha mások is lennének, akik olvasták egyik-másik posztomat, jelét mégse látom sehol sem. Szóval kedves rejtőzködő olvasók, ne legyetek olyanok, mint a buszon ücsörgő középkorú emberek, akik a mellettük ülő újságját bújják titokban, sandán oldalra pillantgatva! :)
Betettem egy új modult: fel lehet iratkozni rendszeres olvasónak az olvasó-klub alatt, tessék bátran használni! (Így már előttem sem maradna rejtve, hogy hogyan tudott valaki feliratkozni, illetve fény derülhetne arra is, hogy tényleg vannak-e rendszeresen visszatérő olvasóim.)
Gondolkodtam rajta, hogy beteszek még ezt-azt, áttanulmányozom, mivel lehet megörvendeztetni az olvasóközönséget, de egyelőre csak a "keresőmezőt" találtam meg, az is alkalmazható, ha valakinek oka van rá. No de az is lehet, hogy én hallucináltam csupán, s nincsenek olvasóim, amiket tapasztalok, az csak fantomjáték. Így tehát hangsúlyozom a kommenthagyás lehetőségét újra. Ne féljetek tőle, nem tilos, és még csak nem is szégyenteljes dolog!

5 megjegyzés:

  1. Majd jól végig pötyörgetem amit eddig írtál aztán nézhetsz :D

    VálaszTörlés
  2. Ha az vagy, akinek gondollak (amiben 95%-ig biztos vagyok), akkor tudod, hogy ki vagyok. :)

    Feliratkozni a "Blogger Dashboard" (angol felületet használok) oldalon lehet más blogokra, akár anonim módon is. Sajna csak időnként van időm bekukkantani a bloggerre (akkor is főleg azért, hogy a saját oldalamat bővítsem), de a hónap közepe után ez más lesz. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na de te honnan tudod, hogy én ki vagyok? Vagyis nyilván vannak árulkodó jelek, de honnan/hogyan keveredtél a blogomba? :O
      Néztem a te blogodat is amúgy, de mivel főként angol nyelvű, hát... meghagyom ínségesebb időkre. :)

      Törlés
    2. Naszóval, az úgy volt... :D

      Még valamikor január környékén adtad meg egy korábbi blogod címét emailben. Nem sokkal az ide való feliratkozás előtt láttam, hogy azt becsuktad (szünetelteted). Felhasználónévre egy gyors gugli szörcs után itt találtam magam. Név, avatar és stílus is passzol, azóta vagyok olvasónak. :)

      (Most látom, hogy a blogger motor időnként nem bánik jól egyes Unicode karakterekkel. *sigh*)

      Törlés
    3. Milyen karakterekkel bánik undokul? Egyébként örülök, mert így legalább nem érzem azt, hogy a falnak/éternek beszélek/írok. :)

      Törlés

Pötyögj valamit körültekintően. :)