2015. február 6., péntek

Ha születésnap, akkor anyukámé!

Édesanyámnak hétfőn lesz a születésnapja, és bár nem kerek évszám, mégis készülök rá több mindennel. Először is kerestem neki egy jó kis színházelőadást az interneten, és vettem rá 2 jegyet. (Erről kicsit bővebben kicsit később.) Azután megkértem egy kedves ismerősömet (aki egyébként cukrász), hogy készítsen egy tortát, ezt holnap este fogom tudni elhozni tőle. Vasárnap fogjuk ünnepelni anyukámat, és ő erről mit sem sejt. Vettem neki a kedvenc bonbonjából is egy csomaggal, holnap pedig még a nyakamba veszem a várost E-vel, és keresek valami kedveset is mellé. Szóval több mindennel készülök, és jobban izgat, mint nyáron az én születésnapom. (Ami nem is volt túlünnepelve, ami ünnep volt is, azt apukám jól elrontotta, de mindegy..)
A tortája csokitorta lesz, szép díszítéssel, maximálisan megbízok a készítőjében, szóval már csak a meglepetésnek kell jól elsülnie.
S hogy milyen előadást fog megnézni? Felmentem az összes budapesti színház honlapjára, hogy körülnézzek, az előttünk álló hónapban mit és mikor fognak játszani, hátha találok olyat, amit szeret az anyukám. Annak idején, mikor fiatal volt, bérlete volt az Operába, vagy én nem is tudom, hova, lehet, hogy több színházba is, és édesapámmal rengeteg előadást megnéztek. Nem is tudom, mi a kedvence egyébként. Több érdekes műsort is találtam, de akármelyikre próbáltam jegyet venni, mindegyiknél csak 1-1 üres hely volt, vagy ha volt is több, tuti nem egymásmellé szóló jegyek. Márpedig ki akar egyedül színházba menni? Főleg ki akarna úgy elmenni, hogy akivel megy, az nem is mellette ül, hanem három sorral mögötte, tőle balra? Például. Szóval mikor már nagyjából a tizedik darabnál láttam, hogy semmi normális jegy nem kapható (és egyik darab sem a napokban kerül színpadra, volt olyan, amit március közepén! fognak játszani), kezdtem ideges lenni. De a végén mégis sikerült! Február 18-ára, este 7 órára az Erkel Színházba, földszintre, viszonylag jó helyre, majdnem középre vettem 2 jegyet egymás mellé, a..... Nabuccora! 3 felvonás, olasz nyelv, magyar felirat. Kesselyák Gergely rendezte, szóval csak jót várok az előadástól (meg persze a művész úrtól is). Olyannyira jót várok, hogy már nincs is szívem mind a két jegyet odaadni anyukámnak, hanem csak az egyiket, hogy engem vigyen el, mert nekem is úgy megjött a kedvem a színházasdihoz. Remélem, örömet fogok vele okozni. De szerintem apukámmal megy majd. Úgyhogy most erősen elgondolkodtam rajta, hogy magamnak is veszek egyet, még ha több sorral mögöttük, tőlük balra is lesz az az üres hely, ahova még tudok...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Pötyögj valamit körültekintően. :)