2015. február 2., hétfő

Nem "normális" január

Mindig azon kesergek, hogy milyen eseménytelenül telik (múlik) el az év első pár hete/hónapja... Hát, ez a hagyomány úgy látszik most megtörni látszik.
Csak januárban, az első 4 hét alatt az alábbi dolgok történtek:
- örökre itt hagyott Galád, a macskám
- eltemettük az egyik rokonomat, Rózsi nénit
- átalakult a helyettesítési rend, ezért nem tudok járni gitározni (illetve ez még megbeszélés tárgyát képezi...)
- pikkel rám az igazgatóhelyettes, minden lehetséges alkalommal úgy hoz döntéseket, hogy az eredmény rám nézve a legrosszabb legyen
- bátyám betöltötte a 30-at (és ez mélységesen megviselte)
- voltam egy koncerten (ami azért nagy esemény, mert nagyjából 2 éve nem voltam hasonló kaliberű rendezvényen)
- beteg voltam (és úgy jártam dolgozni)
- tönkrement a téli bélelt bakancsom, amire olyan büszke voltam, vennem kellett másikat
- elkezdtünk begyakorolni egy táncot február 20-ra, amit az iskola egyik rendezvényén adunk elő 14-en a tanári karból

Szerintem ennyi bőven elég 4 hétre... És már február van, ami ismét tartogat 4 hétnyi meglepetést...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Pötyögj valamit körültekintően. :)