2013. január 22., kedd

26. nap: Kedvenc koktélod

Hurrá, megint egy rövid téma.
Nem igazán ismerem a koktélokat, amiket kóstoltam már, azoknak sem tudom a nevét. Tudom, hogy ittam már például Piña Colada-t, ami kókuszos, meg egyszer kóstoltam valami meggyes vodkás narancskarikás cukormázas koktélt is, ami ízlett, továbbá ittam már Mojitot is, ami mentás, de igazán nem emlékszem többre, olyanra meg főleg nem, ami a kedvencem lenne. Lehet, hogy aki ezt a listát összeállította, apuci pici lánya, és egy rózsaszín plüss üléshuzatos Chevrolet van a popója alatt, és minden hétvégéjét a város legexkluzívabb partijain tölti egy-egy kellemes koktélt kortyolgatva, közben a cuki strasszkövekkel kirakott telefonján kontaktol a "barinőivel", de nekem nincs annyi elkölteni való pénzem, hogy ismerjem ezeket a különleges névre hallgató italokat, pláne olyan szinten, hogy még kedvencet is válasszak közülük. Kedvence úgy lehet valakinek valami, ha sokat kipróbált, és az az egy mindig tetszett... Hát, én szerintem egy kezemen meg tudom számolni, hányszor ittam koktélt életemben. Viszont a kedvenc italom, ha már ilyen keverékekről van szó, az a gin tonic. Azt hiszem.

4 megjegyzés:

  1. a gintonic nekem is kedvencem lett gyorsan. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Üdv a blogomban! :)
      Akkor legközelebb ha gin tonicot iszok, majd gondolatban koccintok veled. :)

      Törlés
  2. Nekem az epres daquire vagy hogy írják. Semmi extra, eper szirup meg asszem vodka (vagy gin?), és kristálycukorba mártják a pohár szélét :) Egyszer megszerzem a hozzávalóit, és elkészítem én is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, akkor majd egyszer együtt iszunk olyat. :) Végső soron Martinit is veled ittam először. :)

      Törlés

Pötyögj valamit körültekintően. :)