2013. január 4., péntek

8. nap: Szépségtrendek, amik nem tetszenek

Ó, erről oldalakat tudnék regélni. De hogy tömör legyek és lényegre törő, csak tételesen felsorolok pár dolgot, és néha egy-két hozzáfűzést is teszek.
- Kitépett szemöldök újrarajzolva (úgynevezett "csodálkozó tekintet")
- Mindenféle színes körömlakkok, 5 centis műkörmökkel
- Feszülős cicanadrág (párduc-, gepárd-, zebra-, és egyéb állatok mintázatával tarkítva)
- Feltupírozott haj hátul összefogva (külön "szépség" benne, ha a bizonyos tupírozott frufrut hullámcsattal rögzítik a homlok fölött, hogy jó púpos legyen a hajkorona)
- Kiskutya kistáskában hordva, kis ruhácskába bújtatva
- Utazótáska méretű "retikül" az alkaron lógatva cibálva
- Magasított talppal és tűsarokkal ellátott "kopogós cipők"
- Meg úgy az egész "diszkó-világ", amit a lányok (és sajnos egyre többször a fiúk is) képviselnek... Kezdve a pufi szemeteszsákra hasonlító dzsekiktől a nyakláncként hordott rózsafüzéreken át a push-up melltartókon keresztül a répaszárú buzis nadrágokig). Egyszerűen hányni tudnék attól, ahogy a mai tinik (meg 20-onévesek) kinéznek...
Ja, de ott hibádzik a történet, hogy ezek nem "szépség"-ek, szóval nem is illenek bele a "szépségtrend" kifejezésbe. Mindegy, attól még irritálnak.

4 megjegyzés:

  1. A negyedikkel nem tudok egyet érteni, nekem ez a fajta frizura nagyon bejön, de a többit jó' mondod.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, lehet, hogy valakinek jól áll, de szerintem ez 100-ból 1. És az az 1 nem én vagyok. Bár most nem is lenne alkalmas a hajam hozzá. Viszont eddig akin láttam, annak borzalmasan állt. Eleve is nem értem, miért fogja fel valaki a frufruját, ha pont azért van neki, mert az illik az arcformájához és a homlokához...

      Törlés
  2. Hmm a tetovált szemöldökkel egyetértek. Ocsmányul néz ki, mindig több centivel a rendes fölött helyezkedik el, és túlságosan vékony, és persze rikít róla, hogy mű, undorító. Ide hozzáfűzném még a mellimplantátumokat is.

    A műkörmöket is utálom, szerintem a színes lakkok csak kis körmön állnak jól, vagy teljesen levágva, vagy egy picit hosszabban, de nem szabadna túlzásokba esni..

    És a túl sok smink, mindenféle barnító, pirosító, alapozó meg három réteg rúzs a szájon is irritáló.

    A cicanadrág nem gáz, főleg ha nem -20 fokban hordják, és kinéz valahogy (a bőrhatású sztem 1-2 csajszin tényleg jól áll), de ne legyen se állatmintás, se flitteres-csili-vili, se fehér.

    A feltupírozott haj szerintem tök szép, sokaknak jól áll, de magas homlokkal eléggé elbaltázott fejet eredményez.

    Kiskutya kis ruhácskában, kis csizmácskákkal, kis nyakörvecskével, amin kis fityegőcske lóg... Brrrr...

    Alkaron lógatott táska! Igen, ezen múltkor kibuktam, főleg mikor egy srác(!) közlekedett így az utcán. A táska meg közben azt ordítja, hogy lopjanak el.

    Magasított talpú (platform) cipők már a 90-es évekbeli Spice Girls-ös Mel B óta cikinek számít, a tűsarok is elmegy úgy 6-7 centiig, a push-up melltartó meg az ilyen szegényeknek való, akiknek a boltban kapható legkisebb melltartó is túl nagy.

    Répanaci. Na ez egy érdekes kérdés. Az ötvenes évek jampec-korszakában volt nagy divat, elismerem jó cucc, de csak a vékonyaknak és csak a lányoknak áll jól. Fiúkon buzis, duci lányok meg ne hordjanak már testresimulós-feszülős cuccokat, mert kirajzolja minden hurkájukat. Az öltözködésnek pont az lenne a lényege, hogy olyan ruhát hordj, ami kiemeli a szép testrészeidet és elrejti a csúnyábbakat.

    És hogy ne csak az öltözködésnél ragadjunk le: szerintem a világ legnagyobb marhasága 3 napig sorban állni az új Iphone-ért...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A tupírozott haj alatt én azt a bizonyos hajviseletet értem, amit leírtam.
      Répanadrág alatt pedig én is elsősorban a fiúkra gondoltam, főleg, ha olyan ocsmány libafos sárga színe van, és hozzá pl felvesz egy lila kötött pulcsit... Természetesen olyan cipővel, ami félig bakancs félig csizma, de csak félig van bekötve a cipőfűzője, és csak félig van beletűrve a nadrág szára...
      A lányoknál még a tavalyi nyári törökbugyogós nadrágot is rühelltem, tudod, aminek a bokádnál van az ülepe...
      De az utolsó bekezdésed is így igaz: lecserélni csak azért a telefonodat, mert kijött egy újabb modell, baromság. Én az 5 éves telefonomat se cserélem le, csak ha már használhatatlanná romlott.

      Törlés

Pötyögj valamit körültekintően. :)