2013. január 5., szombat

9. nap: Helyek, ahova el szeretnél eljutni

Na, ez egy izgalmas kérdés. Nagyon sok ilyen hely van. Azt hiszem, ebből megint csak egy lista lesz.
Ami érdekes, vagy izgalmas valami miatt, ahhoz írok egy kis sztorit is.
- Európai nagyvárosok, úgy mint Drezda, Prága, Varsó, Berlin, Köln, Hamburg, Hága, Frankfurt, Brüsszel, Párizs, Róma, Velence... Szívesen megnéznék épületeket, múzeumokat, templomokat, főtereket ezekben a városokban, meg még azokban is, amiket itt nem soroltam föl, még ha csak pár órát is tudnék eltölteni az adott helyen. Ez régi álmom: fogni magamat, hátamra venni egy zsákot, és csak menni menni.
- Törökország (Szintén az épületek, és főterek miatt. Nem annyira a kultúra, inkább a "külcsín" érdekel.)
- Spanyolország
- Ausztrália
- Anglia
- s a végére hagytam a legérdekesebbet: európai kis országok, úgy mint Andorra, Liechtenstein, Málta, Monaco... Nem vagyok benne biztos, hogy csak Franciaországban meg Olasz- és Görögországban vannak turisztikai látványosságok, meg idegen emberek számára érdekfeszítő programok.

Ha tehetném, és sok pénzem lenne, én nagyon sokat utazgatnék, szerte a nagyvilágban, eljutni olyan országokba is, amiket még térképen se láttam soha, akár céltalanul is, hogy csak felülök egy buszra vagy vonatra, és megyek, ameddig olyat nem látok, ami miatt érdemes leszállni... Vagy ha meglenne már végre a jogsim, akkor csak teli a tankot, és suhanni országokon át... Valami előnye csak legyen már az Uniónak.
De nem csak országokba vágyom, hanem magyarországi városokba is, elég sok helyen jártam már, de még biztos van sok felfedezni való a hazánkban. Egyébként sem vagyok az a fajta, aki naphosszat tudná süttetni a hasát egy homokos tengerparton. Én ha nyaralnék, akkor kirándulnék, múzeumba járnék, és emberekkel ismerkednék. Az aktív pihenés híve vagyok.

2 megjegyzés:

  1. Nekem megy a naphosszat sütkérezés is :) Voltunk úgy Horvátországban kocsival, hogy mindig csak egy napot aludtunk egy adott helyen, másnap mentünk tovább, mindezt két hétig, és csak kempingekben szálltunk meg 1 nagy sátorral. Szerintem az aktív pihenést jó keverni a passzívval :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, én sem rohangálnék reggeltől estig, kellene a kis lazítás is, szóval egy úszómedence vagy egy wellness-szalon is beleférne az esti programba, összekötni a kellemeset a hasznossal, a heverészést a sétával. :)
      De azt hiszem, méltó partneremre találtam ebben Petiben.

      Törlés

Pötyögj valamit körültekintően. :)